סיור מסיבת סידור

סיור מסיבת סידור

לרתק את הילדים שבאים לירושלים בסיפורים בנושא תפילה!

החלטתם להביא את הילדים לירושלים ולכותל לכבוד מסיבת הסידור. אפשר להגיע לכותל בלי הכנה מיוחדת, אבל אתם רוצים שלילדים תהיה חוויה משמעותית לפני קבלת הסידור. אתם מחפשים חוויה שתקשור את ירושלים ואת התפילה יחד. אתם רוצים שהילדים יזכרו את היום הזה כיום מיוחד. וכדי שהיום הזה יהפוך ליום מיוחד צריך לעשות משהו מיוחד.

( חוץ מזה, אתם גם מודעים לכך שקשה לדבר אל ילדים שנמצאים ברחוב. יש הרבה הסחות דעת  וקשה להם להקשיב, צריך משהו שיגרום להם להיות מרותקים כדי שיקשיבו )

בסיור שלי שמיוחד למסיבת סידור יש סיפורים על הנושא של תפילה. אני מגיע עם תלבושות ומספר את הסיפורים בתור דמויות שחיו בירושלים. הסיפורים קשורים לאתרים שנמצאים באזור הכותל. כך אנחנו מרוויחים שלושה דברים: גם סיפורים בנושא התפילה שמכינים לטקס קבלת הסידור, גם קשר לירושלים, וגם אנחנו מרתקים את הילדים בזכות ההצגות והתיאטרון.

(דרך אגב, הופעתי עם הסיפורים כבר יותר ממאה פעמים בפני בתי ספר, ואמרו לי הרבה פעמים שהצלחתי להעביר לילדים את הנושא בחן ובהומור מבלי לעמעם את התוכן )

הסיפורים האפשריים והדמויות המספרות:

קבצן מהעיר העתיקה מברך את התורמים בברכה מוזרה ומספר על הבעל-שם-טוב הקדוש. איך הוא גורם ליהודי להתפלל מעומק ליבו, כדי לזכות לקבל את השפע המחכה לו בשמים.

המהנדס של המלך חזקיהו עומד ליד חומת ירושלים מבית ראשון ומספר על מלחמתו של חזקיהו המלך בסנחריב מלך אשור ועל ההצלה המופלאה בזכות תשובה ותפילה.

כהן מתקופת בית המקדש עומד בתצפית לעבר הכותל משתוקק לעבודה מתוך כוונה ומשתוקק לשמחת בית השואבה.

נקדימון בן גוריון והגשם – סיפור שקרה בירושלים בתקופת בית שני.

חסיד ירושלמי – מספר סיפור חסידי על כך שה' מאזין לתפילותינו תמיד.

אם רוצים – ניתן להזמין סיפור מסויים לבקשתכם.

 .

אז אם אתם רוצים חוויה מיוחדת למסיבת הסידור שלכם צרו קשר!

לפרטים נוספים לחצו כאן ותגיעו לדף הבית

לקבלת עדכונים על סיורים לקהל הרחב –הירשמו כאן.